Suuri kestävyystapahtuma Sustainable Branding Days palaa Pietarsaareen entistä terävämpänä

Sara Libäck-Sandin, Pia Holkkola-Löf, Tomas Knuts och Heidi Matinlassi bjuder in alla intresserade till Sustainable Branding Days. Concordia
Sara Libäck-Sandin, Pia Holkkola-Löf, Tomas Knuts och Heidi Matinlassi bjuder in alla intresserade till Sustainable Branding Days.

Sustainable Branding Days sai viime vuonna hyvän vastaanoton. Tämän vuoden ohjelmassa on entistä enemmän potkua.

Sustainable Branding Days järjestetään tänä vuonna 10.-12. toukokuuta. Kyseessä on Pietarsaaren seudun suurpanostus, johon luvataan nyt enemmän verkostoitumista ja iskeviä puheenvuoroja maailmantunnetuilta keynote-puhujilta.

– Olemme todella tyytyväisiä tämän vuoden ohjelmakokonaisuuteen ja erityisen innokkaita siitä, että tapahtuma voidaan järjestää livenä, sanoo Pietarsaaren seudun Kehittämisyhtiö Concordian projektipäällikkö Sara Libäck-Sandin.

Haastaa vakiintuneita käytäntöjä

Leyla Acaroglu
Leyla Acaroglu

Dr Leyla Acaroglu on yksi tapahtuman pääpuhujista. Palkittu australialainen kestävyysprovokaattori tunnetaan tuoreista näkemyksistään.

– Odotukset ovat korkealla ja hän haastaa meidät ajattelemaan asioita eri tavalla, sanoo Tomas Knuts, myös hän osa Concordian tiimiä.

Skandinaavista osaamista

Futerra Stockholm -viestintätoimiston Mikael Botnen Diamant tulee paikan päälle puhumaan tulevaisuuden kestävästä brändirakentamisesta.

Kestävyyskysymyksien ympärille uransa rakentanut tanskalainen Morten Jastrup katsoo elinkeinoelämän megatrendejä suhteessa kestävään kehitykseen.

Ruotsalais-iranilainen yrittäjä Poyan Karimi sukeltaa puolestaan sosiaaliseen kestävyyteen. Hänellä on paljon annettavaa erityisesti liittyen työnantajabrändäykseen ja työvoiman houkutteluun.

Yrittäjä Gustav Stenbeck, jolla on toinen jalka Ruotsissa ja toinen Italiassa, osallistuu tapahtumaan useassa eri roolissa. Hän on yksi pääpuhujista ja tarjoaa lisäksi kehityskonsultointia sekä yrityksille että opiskelijoille.

Sustainable Branding Days keynote speakers

Sekä paikallista että valtakunnallista edustusta

Tomas Knuts, Heidi Matinlassi, Pia Holkkola-Löf & Sara Libäck-Sandin - Concordia
Tomas Knuts, Heidi Matinlassi, Pia Holkkola-Löf & Sara Libäck-Sandin

Toinen keynote-puhuja on Anne Raudaskoski, joka on yksi kiertotalouden pioneereistä Suomessa. Myös suomalaisyritykset ovat vahvasti edustettuina tapahtumassa. Esimerkiksi Fazer, Prevex ja Ingsva ovat mukana ohjelmassa.

Concordian tiedottaja Pia Holkkola-Löf ja aluekehittäjä Fredrik Sandelin tulevat esittelemään Pietarsaaren seutua ja kertomaan, miksi alue on kestävän kehityksen kärjessä.

Osallistua voi sekä verkossa että livenä

Sustainable Branding Days järjestetään Pörkenäsin leirikeskuksessa, joka sijaitsee meren rannikolla Pietarsaaressa. Noin sata osallistujaa pääsevät osallistumaan ohjelmaan paikan päällä.

Lähes koko ohjelma livestriimataan lisäksi, joten osallistuminen verkossa on myös hyvä vaihtoehto.

Ilmaista, mutta vaatii ilmoittautumista

Osallistuminen tapahtumaan on ilmaista sekä livenä että verkossa, mutta kaikkien osallistujien pitää ilmoittautua etukäteen. Kaikki ohjelma on englanninkielistä.

Sustainable Branding Days -tapahtuman järjestää Pietarsaaren seudun Kehittämisyhtiö Concordia yhteistyössä Novia ja Centria ammattikorkeakoulujen kanssa.

 

LUE MYÖS:

Pietarsaaren seutu nostaa kestävyyden keskiöön toukokuun uudessa tapahtumassa

Viimeinen tilaisuus ilmoittautua – Sustainable Branding Days tarjoaa työkaluja yritysten, kuntien ja paikkojen edistämiseen

Vastaa