Riikka Autio: ”Nykyiset asiakkaat ja asiakasuskollisuus kuuluvat markkinoinnin valokeilaan”

Riikka Autio
Riikka Autio. Kuva: Susanna Strömbäck Photography

Kirjoittaja Riikka Autio on Viuleva Group Oy:n toimitusjohtaja sekä kokenut markkinoinnin, viestinnän ja kansainvälisyyden asiantuntija.
”Asiakasuskollisuuden merkityksestä puhutaan huolestuttavan vähän varsinkin yritysten välisessä kaupassa, vaikka sen hyödyt ovat ilmeiset ja vain korostuvat epävarmoina aikoina. Kaupankäynti ja myynnin kasvattaminen olemassa olevien asiakkaiden kanssa on merkittävästi edullisempaa kuin uusasiakashankinnan kautta etenemällä. Kasvua kannattaa hakea mahdollisimman läheltä – sisäisen markkinoinnin jälkeen tulevat nykyiset asiakkaat.”

Den här artikeln är bara för prenumeranter.

Vaasa Insider är de österbottniska beslutsfattarnas nyhetsmedia. Som prenumerant får du tillgång till regionens företags färskaste ekonominyheter och intressanta personporträtt. På samma gång stöder du välskriven lokal ekonomijournalistik.

Jag är redan prenumerant: Logga in med din e-postadress och lösenord.

Jag är inte prenumerant: Beställ läsrätt här och påbörja en 14 dagars gratis prövotid.

Skapa konto

Lämna ett svar