Riikka Autio: ”Nykyiset asiakkaat ja asiakasuskollisuus kuuluvat markkinoinnin valokeilaan”

Riikka Autio
Riikka Autio. Kuva: Susanna Strömbäck Photography

Kirjoittaja Riikka Autio on Viuleva Group Oy:n toimitusjohtaja sekä kokenut markkinoinnin, viestinnän ja kansainvälisyyden asiantuntija.
”Asiakasuskollisuuden merkityksestä puhutaan huolestuttavan vähän varsinkin yritysten välisessä kaupassa, vaikka sen hyödyt ovat ilmeiset ja vain korostuvat epävarmoina aikoina. Kaupankäynti ja myynnin kasvattaminen olemassa olevien asiakkaiden kanssa on merkittävästi edullisempaa kuin uusasiakashankinnan kautta etenemällä. Kasvua kannattaa hakea mahdollisimman läheltä – sisäisen markkinoinnin jälkeen tulevat nykyiset asiakkaat.”

Tämä artikkeli on vain tilaajille.

Vaasa Insider on pohjalaisen päättäjän uutismedia. Tilaajana pääset käsiksi seudun yritysten tuoreimpiin talousuutisiin ja mielenkiintoisimpiin henkilökuviin. Samalla tuet hyvin kirjoitettua paikallista talousjournalismia.

Olen jo tilaaja: kirjaudu sisään sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi

En ole tilaaja: Tilaa lukuoikeus tästä ja aloita 14 päivän ilmainen tutustumisjaksosi

Luo tili

Vastaa