Christoffer Lundström: ”Jag vill fundera på saken” en av de vanligaste kommentarerna från dina kunder, hur hanterar man den?”

Skribenten Christoffer Lundström driver företaget CHL-Sales Agency.

”Alla människor som jobbar med försäljning vet hur vanligt det är med att kunderna kommer med kommentaren ”jag vill fundera på saken” eller ”sänd mig mera information, tack”.
Men vad betyder det? Hur hanterar man det på bästa sätt? Ofta hör kunden sedan aldrig av sig på nytt eller är oanträffbar. Via denna artikel får du några tips på hur man kan gå tillväga.”

Den här artikeln är bara för prenumeranter.

Vaasa Insider är de österbottniska beslutsfattarnas nyhetsmedia. Som prenumerant får du tillgång till regionens företags färskaste ekonominyheter och intressanta personporträtt. På samma gång stöder du välskriven lokal ekonomijournalistik.

Jag är redan prenumerant: Logga in med din epost-adress och lösenord.

Jag är inte prenumerant: Beställ läsrätt här och påbörja en 14 dagars gratis prövotid.

Skapa konto

Lämna ett svar