Christoffer Lundström: ”Jag vill fundera på saken” en av de vanligaste kommentarerna från dina kunder, hur hanterar man den?”

Christoffer Lundström.

Skribenten Christoffer Lundström driver företaget CHL-Sales Agency.

”Alla människor som jobbar med försäljning vet hur vanligt det är med att kunderna kommer med kommentaren ”jag vill fundera på saken” eller ”sänd mig mera information, tack”.
Men vad betyder det? Hur hanterar man det på bästa sätt? Ofta hör kunden sedan aldrig av sig på nytt eller är oanträffbar. Via denna artikel får du några tips på hur man kan gå tillväga.”

Tämä artikkeli on vain tilaajille.

Vaasa Insider on pohjalaisen päättäjän uutismedia. Tilaajana pääset käsiksi seudun yritysten tuoreimpiin talousuutisiin ja mielenkiintoisimpiin henkilökuviin. Samalla tuet hyvin kirjoitettua paikallista talousjournalismia.

Olen jo tilaaja: kirjaudu sisään sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi

En ole tilaaja: Tilaa lukuoikeus tästä ja aloita 14 päivän ilmainen tutustumisjaksosi

Luo tili

Vastaa