Tokmanni kuuluu korona-ajan voittajiin – ”Olemme ylpeästi halpakauppa”

Tokmanni hyötyi siitä, että ihmiset viettivät korona-aikana aikaa kotona ja mökeillä.

Tokmannin myynti ja tulos kasvoivat vuoden ensimmäisellä puolikkaalla merkittävästi. Halpakaupan imago ja ihmisten viihtyminen kotona tekivät ketjusta korona-ajan voittajan.

Tämä artikkeli on vain tilaajille.

Vaasa Insider on pohjalaisen päättäjän uutismedia. Tilaajana pääset käsiksi seudun yritysten tuoreimpiin talousuutisiin ja mielenkiintoisimpiin henkilökuviin. Samalla tuet hyvin kirjoitettua paikallista talousjournalismia.

Olen jo tilaaja: kirjaudu sisään sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi

En ole tilaaja: Tilaa lukuoikeus tästä ja aloita 14 päivän ilmainen tutustumisjaksosi

Luo tili

Vastaa