”Hyvä verkkokauppa ei ole pelkkä tuoteluettelo” – Näin verkkokauppa kantaa vielä korona-ajan jälkeenkin

Ruoan verkkokauppa kasvoi K-ryhmässä koronapandemian aikana kuukausitasolla parhaimmillaan yli 800 prosenttia. Vaikka kasvu on tasoittunut sitten kiivaimpien kuukausien, ollaan selvästi edelleen korkeammalla tasolla kuin viime vuonna samaan aikaan, kertoo K-ryhmän Chief Digital Officer Anni Ronkainen.

Tämä artikkeli on vain tilaajille.

Vaasa Insider on pohjalaisen päättäjän uutismedia. Tilaajana pääset käsiksi seudun yritysten tuoreimpiin talousuutisiin ja mielenkiintoisimpiin henkilökuviin. Samalla tuet hyvin kirjoitettua paikallista talousjournalismia.

Olen jo tilaaja: kirjaudu sisään sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi

En ole tilaaja: Tilaa lukuoikeus tästä ja aloita 14 päivän ilmainen tutustumisjaksosi

Luo tili

Vastaa