”Hyvä verkkokauppa ei ole pelkkä tuoteluettelo” – Näin verkkokauppa kantaa vielä korona-ajan jälkeenkin

Ruoan verkkokauppa kasvoi K-ryhmässä koronapandemian aikana kuukausitasolla parhaimmillaan yli 800 prosenttia. Vaikka kasvu on tasoittunut sitten kiivaimpien kuukausien, ollaan selvästi edelleen korkeammalla tasolla kuin viime vuonna samaan aikaan, kertoo K-ryhmän Chief Digital Officer Anni Ronkainen.

Den här artikeln är bara för prenumeranter.

Vaasa Insider är de österbottniska beslutsfattarnas nyhetsmedia. Som prenumerant får du tillgång till regionens företags färskaste ekonominyheter och intressanta personporträtt. På samma gång stöder du välskriven lokal ekonomijournalistik.

Jag är redan prenumerant: Logga in med din epost-adress och lösenord.

Jag är inte prenumerant: Beställ läsrätt här och påbörja en 14 dagars gratis prövotid.

Skapa konto

Lämna ett svar