Elintarvikkeiden tuotekehitystä voi tehdä sosiaalisen median välityksellä

Herrat Snellman ja Panini tietävät, että brändin oma Facebook-kanava voi toimia vuorovaikutteisena tuotekehitysalustana vuorovaikutuksessa kuluttajan kanssa. Snellman-konserniin kuluva valmisruokayhtiö Mr. Panini Oy järjesti keväällä omilla Facebook- ja Instagaram-sivuillaan kilpailun, jossa pyydettiin kuluttajia kehittämään brändille uusi paninimaku. Kilpailun suosio yllätti järjestäjät, sillä kilpailuun saapui lähes 3 000 makuehdotusta. Kokenut asiantuntijaraati on tutustunut kilpailuresepteihin ja valinnut niistä kolme…

Den här artikeln är bara för prenumeranter.

Vaasa Insider är de österbottniska beslutsfattarnas nyhetsmedia. Som prenumerant får du tillgång till regionens företags färskaste ekonominyheter och intressanta personporträtt. På samma gång stöder du välskriven lokal ekonomijournalistik.

Jag är redan prenumerant: Logga in med din e-postadress och lösenord.

Jag är inte prenumerant: Beställ läsrätt här och påbörja en 14 dagars gratis prövotid.

Skapa konto

Lämna ett svar