Elintarvikkeiden tuotekehitystä voi tehdä sosiaalisen median välityksellä

Herrat Snellman ja Panini tietävät, että brändin oma Facebook-kanava voi toimia vuorovaikutteisena tuotekehitysalustana vuorovaikutuksessa kuluttajan kanssa. Snellman-konserniin kuluva valmisruokayhtiö Mr. Panini Oy järjesti keväällä omilla Facebook- ja Instagaram-sivuillaan kilpailun, jossa pyydettiin kuluttajia kehittämään brändille uusi paninimaku. Kilpailun suosio yllätti järjestäjät, sillä kilpailuun saapui lähes 3 000 makuehdotusta. Kokenut asiantuntijaraati on tutustunut kilpailuresepteihin ja valinnut niistä kolme…

Tämä artikkeli on vain tilaajille.

Vaasa Insider on pohjalaisen päättäjän uutismedia. Tilaajana pääset käsiksi seudun yritysten tuoreimpiin talousuutisiin ja mielenkiintoisimpiin henkilökuviin. Samalla tuet hyvin kirjoitettua paikallista talousjournalismia.

Olen jo tilaaja: kirjaudu sisään sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi

En ole tilaaja: Tilaa lukuoikeus tästä ja aloita 14 päivän ilmainen tutustumisjaksosi

Luo tili

Vastaa